Молодших бакалаврів опитали на предмет якості надання освітніх послуг
Вівторок, 19 жовтня 2021, 08:45
Анкетування проводилось 13 жовтня дистанційно за допомогою додатку Google Forms. Участь у ньому взяли 34 здобувачі освіти (1-2 курс) відділення підготовки молодшого бакалавра Класичного фахового коледжу.
Результати опитування наступні.
Опитування пройшли 24 здобувача освіти першого курсу та 10 – другого.
Мотиваційними чинниками при виборі Класичного коледжу СумДУ для навчання серед опитуваних стали: власне бажання, рекомендації друзів та батьків, відсутність іншого вибору.
Так, 78,8 % опитаних відповіли, що мотивацією для вступу стало власне бажання, довіра до закладу та вподобання обраної професії.
12,1% студентів обрали даний заклад освіти за рекомендацією друзів, які навчаються або вже закінчили коледж.
6,1 % респондентів обрали Класичний коледж, оскільки більше не мали з чого обирати.
3% здобувачів вступили за порадою батьків.
Більшість опитаних, а саме 94,1% задоволені якістю надання освітніх послуг у КФК СумДУ. 29,4% вважають, що навчання на відділенні підготовки молодшого бакалавра дається їм легко, 14,7% - складно, не визначились - 41,2%.
Усі без винятку респонденти вважають кваліфікацію викладачів КФК СумДУ достатньою. Рівень викладання дисциплін 88,2% оцінюють як високий, 11,8% - як середній.
94,1% здобувачів вважають, що дисципліни, які викладаються, відповідають їхнім фаховим інтересам відповідно до отримання конкретної спеціальності. 5,9% обрали варіант «не зовсім те, що я хотів».
97,1% дали позитивну відповідь щодо забезпечення підручниками, методичними посібниками, лекціями в електронній та друкованій формах.
Оцінювання знань викладачами 100% опитаних вважають об’єктивним. Жоден із респондентів не стикався з випадками хабарництва з боку викладачів. Понад 94% студентів оцінюють відношенням викладачів до студентів як сприятливе для навчання.
Серед основних проблем, які найбільшою мірою ускладнюють навчання на відділенні підготовки молодшого бакалавра у КФК СумДУ здобувачі освіти виділяють наступні: особисту неорганізованість - 32,4%, недостатній рівень підготовки в школі - 26,5%, незручний розклад - 11,8%, надмірний обсяг навчального навантаження - 5,9% , вплив з боку інших студентів - 5,9% тощо. 52,9% вважають, що складнощів у навчанні немає.
Серед проблем, що виникають під час дистанційного навчання, респонденти виділяють такі: погане засвоєння навчального матеріалу через дистанційний формат, невихід викладача в онлайн, поганий зв'язок або його відсутність.
На запитання «Що, на вашу думку, слід покращити в коледжі для поліпшення якості підготовки здобувачів на відділенні підготовки молодшого бакалавра?» студенти пропонують: проведення більшої кількості святкових заходів для студентів, зменшення навантаження, гнучкіший розклад, більше практики.
94,1% опитаних ствердно відповіли, що порадили б своїм друзям навчатися в коледжі за обраною спеціальністю, 5,9% дали негативну відповідь.