PDFДрук

У коледжі проводять курси з підвищення кваліфікації


Протягом 21-23 лютого на базі Класичного коледжу СумДУ педагогічні працівники закладу проходять курси підвищення кваліфікації за темою: «Інклюзивне навчання: особливості реалізації в закладах освіти». Це перший досвід коледжу в даному напрямку, підтриманий Сумським державним університетом, структурною одиницею якого є наш освітній заклад.

«Тема курсів була обрана не випадково, - зазначає директорка КФК СумДУ Тетяна Гребеник, яка є однією з тьюторів (викладачів) курсу. – Особливостями впровадження інклюзивного навчання в закладах освіти цікавлюся уже давно. Надзвичайно актуальна тема, про яку нам, освітянам, потрібно знати більше. Ми багато чули про інклюзивні класи в школах, дитсадках. Але ми повинні розуміти, що діти з особливими потребами виростають і якась частина з них іде навчатися далі: в училища, заклади фахової передвищої, вищої освіти. А тому ми повинні бути готовими працювати з такими студентами, створити для них безбарєрне освітнє середовище, архітектурну доступність, вивчити законодавчу базу з цього питання та досвід інших міст та країн. Саме цьому ми й узялися навчити своїх колег в рамках курсів підвищення кваліфікації».

Долучитися до числа учасників курсу виявили бажання близько 100 педагогічних працівників закладу. Це свідчить, у тому числі, й про те, що тема інклюзії багатьом відгукнулася. Обсяг програми складає 30 годин (1 кредит СКТС). Курс розрахований на три дні, у перший з яких відбувся презентаційно-лекційний очний етап у читальній залі коледжу. Його представили 4 тьютери, кожен за своєю тематикою. Так, кандидатка педагогічних наук, відмінниця освіти, депутатка міської ради Тетяна Гребеник розповіла про нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання; кандидатка педагогічних наук, керівниця мобільної бригади соціально-психологічної допомоги, президентка ГО «МОС «Новий час» Тетяна Шульга ознайомила з етепами організації інклюзивного навчання в закладах освіти; кандидатка педагогічних наук, викладачка вищої категорії Маргарита Осадча допомогла розібратися з психологічними особливостями реалізації інклюзивного навчання та особливостями соціалізації в колективі; кандидатка технічних наук, викладачка вищої категорії Наталія Грано розповіла про технічні вимоги у підготовці закладу освіти до впровадження інклюзивного навчання та про його доступність для людей з особливими потребами.

Результатом успішного проходження курсів підвищення кваліфікації стане ретельно опрацьований матеріал на платформіMoodle і як, наслідок, - позитивно складений тест на рівень знань з даної теми. Тож, бажаємо успіхів усім, хто доєднався до числа зацікавлених темою інклюзії, і сподіваємось, що здобуті знання дадуть можливість створити більш комфортне освітнє середовище, в коледжі зокрема, для людей з особливими потребами.