PDFДрук

Представники коледжу долучилися до онлайн-семінару «Акредитація та постакредитаційний моніторинг у фаховій передвищій освіті»

28 березня 2024 р. Державною службою якості освіти України разом з її територіальними управліннями в Полтавській, Сумській, Чернігівській, Луганській областях було проведено онлайн-семінар «Акредитація та постакредитаційний моніторинг у фаховій передвищій освіті», участь у якому взяли понад 520 учасників. На заході були присутні представники Класичного фахового коледжу СумДУ, зокрема директор, заступники директора, працівники відділу ліцензування та акредитації, завідувачі відділень, голови випускових циклових комісій та гаранти освітньо-професійних програм.

Варто наголосити, що акредитовані освітньо-професійні програми є складовою іміджу закладу фахової передвищої освіти в наданні якісних освітніх послуг та визначення траєкторії розвитку закладу освіти. Процедура акредитації збільшує довіру до фахової передвищої освіти в Україні та сприяє інтеграції закладів освіти до європейського освітнього простору.

На початку зустрічі Юрій КРАЩЕНКО, начальник управління Державної служби якості освіти у Полтавській області, зазначив, що «підготовка конкурентоспроможних фахівців безпосередньо залежить від якості розробленої освітньо-професійної програми й тих педагогічних працівників, які її реалізовують».

Наталія ВІТРАНЮК, директорка департаменту контролю у сфері вищої, фахової передвищої освіти і освіти дорослих Державної служби якості освіти України, звернула увагу присутніх на проблемні питання акредитації та постакредитаційного моніторингу освітньо-професійних програм, а також наголосила, що важливо ретельно підготуватися до акредитації та скласти документ про самооцінювання закладу освіти, оскільки експерти будуть проводити акредитаційну експертизу відповідно до тих самих підкритеріїв, які зазначені в цьому документі. Вона додала, що виявлення реального стану справ дозволить закладу освіти оцінити свої можливості, визначити сильні та слабкі сторони та побачити реальну картину.

У практичній частині онлайн-семінару власним досвідом проходження акредитаційної експертизи освітньо-професійних програм у фаховій передвищій освіті поділилися Ірина БОЯРИНОВА, директорка Професійно-педагогічного фахового коледжу Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, та Вікторія РИБАЛЬЧЕНКО, заступниця директора Чернігівського базового фахового медичного коледжу.

Важливо, що керівники закладів та відповідальні особи за розроблення освітньо-професійних програм у сфері фахової передвищої освіти отримали відповіді на ряд проблемних питань, які виникають у ході акредитаційної експертизи та постакредитаційного моніторингу, та поділилися власним досвідом проходження процедури акредитації освітньо-професійних програм.

Дякуємо педагогічній спільноті фахової передвищої освіти за співпрацю та розвиток якісної освіти нашої держави.