PDFДрук

Засідання ситуаційно-аналітичної групи з вдосконалення якості освітнього процесу за участі проректора з науково-педагогічної роботи СумДУ

27 березня 2024 р. у Класичному фаховому коледжі СумДУ відбулося засідання ситуаційно-аналітичної групи з вдосконалення якості освітнього процесу, яка здійснює організаційну підтримку роботи Ради із забезпечення якості освітньої діяльності фахової передвищої та вищої освіти.

На засіданні були присутні заступник директора з навчально-методичної роботи Людмила ГАЦЕНКО, залучена в якості експертки з питань проведення моніторингу якості освітньої діяльності, заступник директора з виховної роботи Юлія БІБІК, координаторка діяльності ситуаційно-аналітичної групи, соціальний педагог Алла ШВИДКА, практичний психолог Олена ЮРЧЕНКО, президент студентського парламенту Молодіжної спілки студентів Ксенія ЗОЛОТАР, віцепрезидент студентського парламенту Молодіжної спілки студентів з академічних питань Нікіта ІВАЩЕНКО та представники студентського самоврядування за посадами, на які обрані.

У широкому колі студентів та педагогів було детально обговорено питання необхідності вдосконалення діагностичного інструментарію, зокрема опитувальника для оцінювання якості освітньо-професійних програм та освітнього процесу під час воєнного стану, узгоджено важливі зміни до питань анкети, попередньо вирішено у зв’язку з нестабільною безпековою ситуацією моніторингове дослідження розпочати раніше (у квітні 2024 р.).

На зустріч завітав проректор з науково-педагогічної роботи СумДУ, канд. пед. наук, доцент БРІЖАТИЙ Олександр Володимирович. Він звернувся до присутніх з вітальним словом і наголосив, що студентська пора – час можливостей, однією з яких є право на реалізацію міжнародної академічної мобільності. Олександр Володимирович ознайомив із найбільш поширеними програмами міжнародної академічної мобільності та запропонував обов’язково долучатися до них. Також наголосив на трьох важливих компетентностях студентів, які прагнуть бути успішними і конкурентоспроможними на сучасному ринку праці: знання іноземної мови, використання та взаємодія з цифровими технологіями і стійка мотивація і потреба в збереженні та зміцненні свого здоров’я, фізичного розвитку.

Насамкінець проректор з науково-педагогічної роботи СумДУ зауважив особливу атмосферу в коледжі, тісну співпрацю та комунікацію студентів і педагогів заради найкращого майбутнього нашої молоді та України в цілому.