PDFДрук

Академічна доброчесність – дієвий інструмент забезпечення якості освіти

Здобувачі освіти відділення бакалаврату РАДЧЕНКО Вікторія (спеціальність 073 Менеджмент, гр. М-01б) та СИЧОВ Євген (спеціальність 133 Галузеве машинобудування, гр. ГМ-31б) успішно завершили навчання, яке проходило в межах курсу «Академічна доброчесність в європейському освітньому і науковому просторах: багатовимірна імерсивна модель». Курс був організований в межах проєкту «AICE – With Academic integrity to EU values: step by step to common Europe» та співфінансувався Виконавчим агентством ЄС з освіти, аудіовізуальних засобів та культури в межах напряму «Жан Моне» програми Erasmus+.

Основною метою курсу було сприяння забезпеченню академічної доброчесності в освітньому і науковому середовищі та визначенню місця здобувачів вищої освіти у формуванні культури академічної доброчесності.

Під час навчання проводились цікаві зустрічі, обговорення, дебати, що стосуються академічної доброчесності. У межах курсу команда AICE представила види академічної доброчесності, висвітлення дослідницької роботи із залученням доброчесного навчання. Також поставало питання про академічну недоброчесність. Спікерами були надані міжнародні рекомендації щодо використання програм з перевірки унікальності зображень наукових робіт.

Здобувачі вищої освіти опанували курс, обсягом 5 кредитів ЄКТС, а також успішно захистили фінальне творче завдання з курсу та одержали сертифікати, що засвідчують проходження курсу й отримання знань про доброчесність.